今次係第3次玩 Qooza的 la
上果2次都係用到炆,所以走左去玩XAnga......
依家覺得 XAnga 好鬼死難用
所以放棄左
Ps:Xanga D設定太過 PatPAT La - -"
今日胃痛冇番到....
吾知會吾會有人掛住禾呢條小草
最緊要係....
佢地冇功課抄.......
死梗都得la
_____________________________________________________________________________________________
講時講
相信好多人都會拍過拖 or 拍緊拖
咁你地係咪都變曬做「呷醋小靈精』呢!?
喜歡一個人...當然就係想佢對自己最好
只係屬於自己一個人嫁la
邊度會有人中2佢俾人挑逗喎
其實,你嬲佢,,呷佢醋
都係因為中2佢
驚佢俾人搶走姐,係咪?
但係有時候,
男仔又好,女仔都好...
最緊要既.....就係俾對方知道
自己其實好愛佢....
但係點樣可以令佢FEEL到呢
你地自己諗 la >333<
___________________________________________________________________________________________
1個星期 la .......
但係已經經歷過好多野
雖然有時候會覺得霸道左
但係只要見到佢笑就咩都抵番曬 lu
____________________________________________________________________________________________ |