個人資料
kit714714
暱稱: kit714714
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 634
留言總數: 55
今日人氣: 7
累積人氣: 4925

2008 年 4 月 26 日  星期六   晴天


2008-04-26 驚訝分類: 未分類

今日話劇演出啦~~~

興奮!!!

我11點半返到去開始準備~~~

2點幾去接子聰同勇~~~

我今日出動拍野~~~(久違了)

話劇尚算完滿...(汗)

真高興~~~




2008 年 4 月 25 日  星期五   晴天


2008-04-25 驚訝分類: 未分類

今日係學校專心於太鼓...

聽日話劇表演啦~~~

萬二分緊張...

祈禱~~~

 




2008 年 4 月 24 日  星期四   晴天


2008-04-24 驚訝分類: 未分類

今日培英校慶~~~

阿善、阿列黎搵我地食飯~~~




2008 年 4 月 23 日  星期三   雨天


2008-04-23 驚訝分類: 未分類

今日好得意~~~

我琴日無聊plan左今日會做咩

點知...

今日真係同我諗既一樣

阿四又黎搵我地食飯(其實係我叫佢黎= =")

我係度諗如果人生係會我預測到好啊?

定係日日唔同,日日驚喜好呢?

可能對我呢個思想古板=3=

又不懂創新既人黎講...

平穩較為適合我 +_+




2008 年 4 月 20 日  星期日   晴天


2008-04-20 不安分類: 未分類

今日...好累

琴晚夜訓(搞d sound同麻煩的燒碟機)...

今日又要早起...

家會心情不太好...

排劇之前收到壞消息...

irene唔黎得...女主角都無...

我呢個閑人被迫頂上= ="

後來先知原來有一大堆人係玩開話劇~~~

真係相逢恨晚...




2008 年 4 月 19 日  星期六   晴天


2008-04-19 不安分類: 未分類

今日一字記之曰:累

因為我11:30就出門口返教會~~~

排劇排左超耐...

不過都有意外發現個女主角(irene)做得幾好

做到我想表達既野~~~

夜晚仲要搞d sound~~~

昊勤、阿多真係辛苦曬!!!

幫我做左好多我負責既野~~~




2008 年 4 月 18 日  星期五   陰天


2008-04-18 驚訝分類: 未分類

臭四18歲生日快樂~~~

今日頭兩堂ut中化

lunch time之後就english day特別活動

當然御用攝影師要出動~~~

個band show都幾好

不過我今日影d相差左d~~~~




2008 年 4 月 17 日  星期四   晴天


2008-04-17 驚訝分類: 未分類

今日陪堅出去mk(柏裕)整電話

SonyEricsson d機真易壞

因為有極多人等

之後去睇三國

不過係普通話

總體黎講唔值得去戲院睇~~~~

其後返沙田食大快活~~~~




2008 年 4 月 15 日  星期二   晴天


2008-04-15 驚訝分類: 未分類

心情有少少平復

多謝朱姐!!!



2008-04-15 鬱悶分類: 未分類

今日...精神唔好

我居然朝早個6堂都訓曬...

我真係唔想...有無人可以幫我...

pa...死直左...我幾乎無野識...

我而家有心事都唔知可以搵邊個...

原本搵樂...但係佢有ut搞到佢好累...

見佢錦我都唔想再增加佢既負擔...

之後打左個電話俾一個人...

不過佢無聽...我再打多一個

呢個無開機...最後我打呢個又無人聽(屋企都無人聽...可能係唔想聽)

唉...無朋友既人...

算啦...我都係無謂煩其他人啦...

自己食自己...




2008 年 4 月 14 日  星期一   晴天


2008-04-14 驚訝分類: 未分類

朱大姐生日快樂

今日返到去好快自己做完份英文...

真叻叻xp

mj今日好似好唔開心...生人勿近!!!

最後問佢先知虛驚一場...原來係唔夠訓=.=

功課仍做不清...maths ut改星期四(thanks god)

努力以赴撐下去!!!!!




2008 年 4 月 13 日  星期日   晴天


2008-04-13 不安分類: 未分類

今日返崇拜個人好累

真係唔知我既精神可以撐到幾時...

又話劇...又要解決其他教友既問題(思行)...

仲有UT...同埋...

eocn project & ws + 一份十幾板既英文(做7板) + pa欠既數 + maths&stats

最後5c camp...

我已經有d接近精神崩潰...




2008 年 4 月 12 日  星期六   晴天


2008-04-12 驚訝分類: 未分類

今日先出去睇中醫

等左成兩個幾鐘先搞掂= ="

之後趕返沙田同朱預祝生日~~~

點知...原本我想搭81c

趕得濟我上左281a...

要用疲勞既身體

係第一城行番去富豪

今次唱k係久遺了既2d組合(無左兩位大佬樂哥、堅哥)

有因演講攞第一而超high既林偉謙、仲係錦既king kong...

搞手ada、壽星女朱、中同疲倦的我

唱完k之後...佢地出尖咀食dinner...

基於我太累無去...

UT 星期二:pa
   星期三:econ、maths、eng
   星期五:中文




2008 年 4 月 10 日  星期四   晴天


2008-04-10 分類: 未分類

輝哥~~

生日快樂!!!

持續地累中...

因為琴日pe堂踢波

我真係好耐無做過劇烈運動~.~

差既心情繼續無走過...

究竟幾時...我點先至可以擺脫到...

有無人可以幫我釋懷...

現在我能只找祢幫助...

「無論我過去多少的失意,但你每次每次也在旁...」




2008 年 4 月 4 日  星期五   晴天


2008-04-04 鬱悶分類: 未分類

今日兒童節+清明節

晨早流流返東莞拜山

不過我去黎都係做樣...

之後趕返寶福山

上完寶福山去左我樓下間

稻香漁港食飯

真令人氣憤等左成8個字

只黎左一個餸同5個飯...

我發現不論以前定依家

都係無人知道我幾時認真...幾時只係玩...

唔通係我d戲勁...但我只係聽過d人

話我d戲渣...

還是無人會得閑了解我...

「神你不歡喜我,逼我入了魔...」



« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | »