今日終於派中文啦~~~
真係好驚險
派曬5份中文之後我計一計...
只係得42-43 加埋之後總平均係38.8-39
......
最初佢話無得睇終分
好彩後尾佢話返有得睇
我原來係53分
錦就無事成功過關~~~
放左學去左剪髮
之後返緊屋企既時候
前面有車禍
過左一陣先返到屋企~~~
今日仲未派中文~~~
嗰d入左camp既geog人
終於返學而課室又回復「熱鬧」
今日放左學之後同平時一樣
返屋企差差電就去補習
暫時平均分38左右=.=
今日英文一次過派曬d卷
仲講埋總分......
woo...總算不過不失
仲分分鐘救到個平均分
雖則成績係極度差,但係平均分唔見紅都會比較好~~~
八字真言
欲哭無淚 壯烈犧牲!
econ最尾
pa差2分合格、拉番應該合格
maths&stats 差4分 無得救~~~
今日終於有番崇拜~~
今日多「餘」智能發展日
先「專心」聽左一個環保講座
之後恢復番攝影師身份:d50
影住睇一齣英語話劇
《Ooops...I killed a Penguin!》by Dramatic English
我認為不錯、套劇真係幾好~~~
最後一個麻煩節目 -- 歌唱比賽決賽
班7A又遲到又串
個7A死肥仔仲話要換人換左我
真係把幾火!!!
P.S.冰人唔好禁凍啦你!!!仲有「B女」~
今日全日係屋企「休息」
夜晚去左大圍
還返份econ卷俾樂
又同樂、堅、sk吹左陣水~~~
之後回家繼續
戰士的「休息」!
中文oral題目:我愛藍天
今日下午又打牌
同寧、堅、子聰打牌
之後sk與女伴黎~~~
最後我又win 108~~~
今日考 maths&stats
一字記之曰:灰
子聰生日快樂!
今日夜晚同sk、seafood、中、肥牛、肥倫、草、善、朱
係禾輋大排擋同子聰慶祝生日~~~
之後堅都黎埋
then又去玩「埋舟」~~~
今日考pa還ok
下午同肥牛、子聰、勇打牌
最後win 100~~~
@@
無番崇拜~~
今日份econ真係令人憤怒~~
要畫勁多圖,70分入面有40幾分同圖有關
今次真死梗......
唉~~~今日病住考listen同practical skill
成個人都迷曬~~~
英文listen又快,我個人又病...
practical skill我力爆,一個鐘做完份卷
之後訓左成6-7個字~~~
下午考oral仲衰
又病又緊張,講d英文打曬結~
之後極速回家差差電~~~
夜晚補daniel又要mid-term test
test 成7個字,佢又ot成4個字~
食完飯沖完涼,休息一陣就訓......
生日阿樂!!!
18歲~大個仔啦!唔好掛住玩同拍施~~~
希望你心想事成 =3= @@
講番我自己先~
今日好病啊,有d想發燒既感覺,真係辛苦...
唔講啦...我要休息~~~
P.S.中化份閱讀理解同pyc個d閱讀理解簡直不值一提...
今日下午同樂去食博多~~
因為佢聽日生日啦!!!
食左成百幾蚊,當然...係我請咋
平時既話我實肉痛死,不過係樂樂就無計~~~
之後我就陪佢行下街,逛下逛下行曬成個新城市二樓...
之後傾下傾下就散!