今日記得打BLOG啦==, 日日都係掛住打機而沒打BLOG, 呢幾晚日日都通頂打機,(WAR3 CSO) 唉....呢個暑期過得真無意思呢,不過呢D係咪叫有性格=口='(亂UP的) 今日早D訓先,係咁收檔