唉...好耐無搞你(BLOG)了, 今天, 就是最後一天返學, 好順利咁入到F.4 至於收科就收了頭兩志願(歷史,地理),感動阿∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼ 回想返呢三年呢, 真係有如我所講一樣, 浪費了,,,,,, 但係,係我自己一手浪費左, 埋怨自己??唔好玩啦,我係對自己好好既(此人該殺) 嘛....希望,自己諗野可以成熟D吧,下年, 各位幫過我既,感謝你們, 真係好多謝你地,係開唔到口, 多謝..