好夜,今日冇咩..........................................
有玩勁舞叫我.....
我家下常常玩勁舞
我又要開新ac又要買33啦..但係個名都ok好聽....叫`★牙傑×YnG=)
我仲有個ac叫傻小傑14lv 仲有叫咖喱海鮮14lv 仲有忘天糊6lv全都有33
但係`★牙傑×YnG=)得1lv 仲冇33 又要買
我都唔知買唔買好啦
唔想洗錢錢
家下都冇咩錢錢