賤人傑傑傑傑♥;my l0ve f0r y0u wi|| never change;
kit_4879
暱稱: 傑`
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
-.-'
MyL0vef0rChanWi||Nev...
火滾.\/.'
My L0ve F0r Chan Wi|...
好玩的1天-.-
文章分類
全部 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 6
留言總數: 18
今日人氣: 4
累積人氣: 348
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
MyL0VEf0rChanWi||NeverChange♥;


MyL0vef0rChanWi||NeverChange;♥ 分類: 未分類

好野,, 今日雞腸堂個死人miss楊沒黎^_^'開心死了,, 不過都係要分組坐=.=

好彩吾洗我寫skill plus那些答案^_^因為有人幫我抄^_^;

跟住衛生署那些人來,, 悶到秋筋-.-+ up埋個些無聊野.\/.

跟住到ih- -個余非來左,, 佢up左1陣我頂吾順-_-;於是訓左教^_^;

甘就過完1堂了._.; 跟住到了數學-,-悶秋死- -工作紙抄晒衰人^^;

跟住食完飯便去了禮堂- -; 又聽咩星島日報-,-又是悶到死-,-v;

跟住到了va; 這堂也算最好的1堂了-.-v起碼有些野笑下- -;

跟住就放學了^_^; 跟住同左老豆去網吧._.; 見到臭庭;

我地玩了1陣他便走了; 而我同老豆便玩了幾鋪cs;跟住再玩魔獸._.

我終於嬴到佢了,,真開心!_!;

6點幾便開始番歸了~_~;






訪客留言 (返回 kit_4879 的日誌)


awing215 於 2008-03-05 10:50 PM 發表:
-00-'老豆早晨 *v*
14號; 記得唷
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

14號-,-? 吾記得了
Posted at 2008-03-06 06:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



衰人` 於 2008-03-05 08:46 PM 發表:
哈 血牛英 哥輸梗 -.-
叻 -\/-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈 - -熾田吾知用乜英- -v
咪簡左佢- -
Posted at 2008-03-05 09:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



衰人` 於 2008-03-05 07:15 PM 發表:
你用咩打嬴佢咁神 -0-'
哥總之輸了` haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

用左神原康政=.=v佢用淺井-.-'
Posted at 2008-03-05 07:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]