Welc0me t0 my bl0g

kit_ieng
暱稱: 結型
性別: 女
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
日曆
meekoce時鐘
最新文章
My Birthday ! ! !
終於up到blog la
混蛋
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 3
留言總數: 151
今日人氣: 0
累積人氣: 590
2010 年 1 月 15 日  星期五   晴天


終於up到blog la 分類: 未分類

之前都想up    blog     好 耐

但系狀態列一直都顯示一句"網頁發生錯誤"

撈唔到出黎

想up都無得up

happpy*100000000

終於up 到 la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

系時候交代下lee個星期ge近況

星期一去咗希子屋企溫數學

星期二去咗同BUBU佢地去咗教育溫化學

星期三系屋企訓覺______夜晚先開工

星期四考完試_____1:00左右同SUKI  ,   BUBU

去咗水坑尾→美好商場→每人買咗條褲→榮發商場→悅書房→聯盈

去到聯盈我先發現我系美好買GE個條褲唔見咗

原來漏咗系悅書呀!!!!  激死我!!!!!!!!!

我要多謝SUKI同BUBU,

多謝佢地陪我逼巴士番去攞番條褲!!!!!!!!!!!

今日呢就去咗抽血呀______________v.v

好驚________

不過好彩姑娘技術好. 好快就搞點!!!

另外

今個月27號系我ge生日

期待你們的行動

^^  ^^  ^^  ^^  ^^  ^^  ^^  ^^  ^^  ^^  ^^  ^^  ^^

 

 

 






訪客留言 (返回 kit_ieng 的日誌)


k0ala1216 於 2010-01-23 11:18 PM 發表:
呵呵預祝生日快樂.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iAn6585 於 2010-01-21 07:47 PM 發表:
,,,,
究竟我應該點做
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bubu_ian 於 2010-01-16 11:23 PM 發表:
@O@!! 係到早早同你講番聲 Happy B-day先^^
驚唔記得講-_____-|||
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



niii 於 2010-01-15 08:07 PM 發表:
你生日之後就校運會.幾大份禮物!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈哈^^
Posted at 2010-01-16 10:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]




[ 返回 kit_ieng 的日誌 ]