琴日真係攰啦
一早就去飲茶
成十幾個傻人...
神早流流去飲茶
包括我.粒.溫柔.麗.雯.蔚.恆.光仔.毛毛.ho lam.P lam.賢
都唔知點解會咁多人....
十二點幾去踩單車
經過毛先生同蔚小姐
悉心既教導..
溫柔已經學識踩單車啦
當佢學緊踩單車..
我地已經成功咁踩到去吐露港
但可惜..
大家d速度唔同
又嘈過
個個都黑面
搞到我同恆恆.粒都唔知點算
同毛毛佢地會合番..
就話踩去馬鞍山個烏溪沙沙灘玩
最終我地去左沙灘玩
回程個陣...
唉..
最後請左吳SIR幫手
叫吳sir同佢番大埔
恆恆同P lam就幫手拎單車
真係辛苦曬佢地
最後都係拎唔到
佢地搭的士番去
勁貴呀...
我地就踩行車番去
有人趕住番去團年
踩到勁勁勁攰
都冇力踩啦...
大埔踩去馬鞍山
重要來回
真係好考我地体能
搞到今日腰酸脯痛
都未試過踩單車踩到咁狼狽
而且又要咁熱wo
好似成日瘋婆咁..
d頭髮好飄日
去拍洗頭水廣告~
今次真係難忘既經歷 |