| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 21 日 星期一  |
| 2009-12-21 |
分類: 未分類 |
今日歌唱比賽.
輸左比3A..
不過算..
因為佢地真係好過我地好多..
但勁衰囉..
當miss hung話第二名係我地.
3A係咁拍手..
話好野..
不過輸左比2B
點都好啦..
總算告一段落
呢兩個星期既練習..
大家都辛苦曬啦
特別係樂器組呀...
|
2009 年 12 月 20 日 星期日  |
| 2009-12-20 |
分類: 未分類 |
今朝早好早起身...
又要去上水打學界啦...
今日係教練帶我地去..
因為....miss 楊要結婚啦
差唔多都係開波而羅分...
對面個間(新界喇沙)真係太好啦..
分分中我地學校c gade都打得贏呀
25:2 and 25:8
都唔似打波..
對面好似街市買送咁...
又踢波又頭鎚...
十足十足球隊呀..
勁好笑呀..
第一局打左冇耐..
教練都話"哇...好悶呀"
連教練都覺得呢場比賽太悶啦...
完左之後我地出左MK
買禮物比miss 楊..
去到教堂獻詩..
miss 楊終於都成為姜太啦..
真係功喜曬呀..
今日佢好靚女呀
見到佢咁幸福既樣..
好羨慕呀...
我發現到一樣野
我地好似年年都會去老師既婚禮
f.1就 miss lai
f.2就楊sir同吳sir
今年就miss 楊
唔知下年有冇呢
柔笑死我啦
話感動到想喊呀.
搞到好似佢結婚咁..
今日先係到估緊
究竟我地5個裹面
邊個最快結婚
大家一至認為都係柔..
唔知到時佢結婚會唔會喊呢^3^
聽日就歌唱比賽啦
大家加油呀~ |
2009 年 12 月 19 日 星期六  |
| 2009-12-19 |
分類: 未分類 |
今日神早流流番去練歌..
好凍呀..
番到去大約大半班番左啦..
唉...
愈唱就愈激氣
都冇咁好氣呀...
跟住粒陪我去剪頭髮..
真係激死我啦..
之前剪個個髮型師唔係到...
咁就算啦..
是但一個啦..
坐係到等個陣.
我同粒都覺得呢間野唔同左
應該係頂左比人做
現家個d正所謂髮型師
差唔多全部都係
30幾碎40碎既呀叔呀e
指不過係染左髮
好似後生d咁...
我明明就係叫佢照番張相咁剪..
點之d音剪得好短.
髮尾叫佢剪v字..
v字就冇啦
就剪左一大忽頭髮
搞到短左好多
跟住同我吹頭..
吹到好似呀嬸咁...
真係好想放火燒左佢間野...
跟住問呀粒借左個直髮器
先好少少..
勁樣衰囉咩是...
搞到唔想出街呀...
勁唔開心呀....
剪完頭髮去左毛毛屋企打牌
勁多人囉....開左成兩台
林永光同何頌賢都有黎~
|
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 217 | » |