| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 19 日 星期六  |
| _____*v* |
分類: 未分類 |
巧累哇>0<"__________
金日12點起身,,,洗左個白白,,,洗到
巧累哇t^t""
*v*,,,,亂甘up {0喜-3-*!}
金日6點幾出左去
陪個fd買衫衫*v*
陪佢行左......幾個鐘
佢1樣野都未買到-33-呠
太過份了...又話自己買衫衫巧[簡單]...
[普普通通]就算,,,,點知搞左甘耐都矛買到>v<
呃人0既-00-{服左佢-3333-}_______0喜
旦系呢佢又吾想2手空空WOW
甘莪就緊系巧巧心甘,,,拉左間佢入間
買衫衫0既,,鋪斗到
買左幾件衫仔xpp
了左佢0既心願la,,AQA}*! ka
甘莪金日0既任務就完成喇__{0合0合*!}
不過呢-3333333333333333-
聽日仲要陪佢再買過t^t,,,,又吾知要行幾耐喇
0可0可
|
|
|
M999 於 2008-01-21 10:26 PM 發表:
回復:killingyou
hehe" 小淚仔 係我的了 ...呵呵~
|
網主回覆
-[]-*!什麼___
梨說緊什麼鬼話AQA*!? Posted at 2008-01-22 09:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你搶左我愛人.. 我喊喇... 吾愛你...T口T 傷心,,/\/\ \ / \/
|
網主回覆
-□-*!!___梨講咩話t口t
梨話莪搶左梨曖人,,,-[]-""
梨吾系得莪1個炸咩*!!?
原來梨系出面收埋第2個!!
哼...吾要梨喇莪\~/"
Posted at 2008-01-21 09:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小明 於 2008-01-20 07:07 PM 發表:
點解你自己唔買呀???
|
網主回覆
因為*!_____吾知哇xp
遲下先*v* Posted at 2008-01-20 09:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
love小淚 於 2008-01-20 12:23 PM 發表:
哇...點解唔見你陪我買杉/行街ge...../~\嗚慘
|
網主回覆
-3-______因為*!!?
因為@v@因為她是莪老婆xpp
{0喜-33-吾巧嗚la0.0}
有機會下次陪梨行la下,,,
kaka-3-3-3-3-3-3-3-
Posted at 2008-01-21 12:10 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MinG!` 於 2008-01-20 12:55 AM 發表:
CM 到!`
|
網主回覆
系*!}___thx哇=] Posted at 2008-01-20 12:58 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
*-蛋撻++ 於 2008-01-20 12:50 AM 發表:
.......留言一下@O@V"
|
網主回覆
@3@...希望梨滴留言
不只1下喔__0喜0喜 Posted at 2008-01-20 12:58 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
__姐B*v*
thx哇姐B>v<
Posted at 2008-01-20 12:56 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
俊 於 2008-01-20 12:15 AM 發表:
陪fd買衫衫咁都話辛苦
比妳個fd知道 一定唔開心 呵
下次妳再打日記 我先上黎留言la
|
網主回覆
幾時有話辛苦啵*v*__0可
莪有幫佢揀衫衫咖-33-
點會吾開心呢,,,有莪陪佢wow{xpp}
巧哇,,,,吾留滴話____AQA
{姦左梨-3333333333-}0合xpp
Posted at 2008-01-20 12:20 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
健,,* 於 2008-01-20 12:13 AM 發表:
咁好去陪人買衫*_* 我唔信喇a_a cm!!!
|
網主回覆
咩意思哇*!!-00-}
甘吾了解莪咖t^t嗚哇~
莪不嬲甘巧人咖la*v*..{0合xp}
0可0可~~ Posted at 2008-01-20 12:22 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|