牙E*v*
kit_yi0725
暱稱: 牙E:]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
-___________-!
×____×悶悶滴
3/3_]同金日*!'-
**********
2008-02-22
文章分類
全部 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 248
今日人氣: 3
累積人氣: 1268
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 9 日  星期日   晴天


×____×悶悶滴 分類: 未分類

                                    金日無無聊聊諗起                                   

之前去所謂愛人xpp屋企玩煮飯仔

狠好笑滴說__

莪地諗住炒{黃牙白}

洗好左_燒熱個獲+油_之後落{黃牙白}喇

炒炒下好似乾乾地-__-+水

點知+得太多...跟住就變左{十菜}xp

{十十下}-____-望到d{黃牙白}點解甘大件既

點知...原來吾記得切-________-!

跟住矛理到,,,上左碟-v-"__煮緊果時莪地煲緊

番茄薯仔湯....煲好左喇跟住就囉個碗{不}黎飲

1飲..shit-3-"...冇味滴...{吾記得+鹽-[]-}

好失敗喔,,0合-3-",,,,,

 

_______________________________________________

系就系遲左d p0既xp'{ka-v-!

個{彈高}fd子整滴...雖然吾系好令xp"旦味道吾錯滴喔!*v*

 






訪客留言 (返回 kit_yi0725 的日誌)


M999 於 2008-03-18 04:50 PM 發表:
一定冇-0-
吹老母 都唔膽吹你啦-3-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-_____-!莪信梨=]"
Posted at 2008-03-19 12:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



RosEraInIe 於 2008-03-17 08:28 PM 發表:
hi
thx your cm''
你要多d上去呀!
幫我cm cm呀!
可否做個fd呀??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾洗a_a好丫!
緊系可以-3-
Posted at 2008-03-19 12:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



RosEraInIe 於 2008-03-16 06:06 PM 發表:
hi
cm'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗨嗨=3=
Posted at 2008-03-17 04:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CaRmEnSiN 於 2008-03-16 11:16 AM 發表:
cm 4 U=]!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝晒A__________A!"
Posted at 2008-03-17 04:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cheungwing 於 2008-03-16 10:32 AM 發表:
CM!:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX喔×P
Posted at 2008-03-17 04:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tobeypunht 於 2008-03-15 11:02 PM 發表:
再萊一個 CM 仔 "]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@@THX喔
 
Posted at 2008-03-17 04:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



M999 於 2008-03-15 08:37 PM 發表:
我有講大話-0-"
唔好亂講@@
我又點會向你講大話呢
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-0-1 定有..
系咩-_-再吹大D-.-!
Posted at 2008-03-17 04:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lo20 於 2008-03-15 04:06 PM 發表:
cm"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thX喔×)
 
Posted at 2008-03-17 04:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KOF2 於 2008-03-15 10:51 AM 發表:
路過啊...俾個cm你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@@喔...多謝V_V
Posted at 2008-03-17 04:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



健,,* 於 2008-03-14 11:51 PM 發表:
炒菜變[十菜]
煲湯唔落鹽=v=
真係勁*v*
我都未必做到喔xp
@_@cm!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

0可_莪都知莪好勁-_-"
吾系常人做到滴..0合{xp
Posted at 2008-03-19 01:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | 4 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]