唉 !!! 咁快已經係 三月尾啦 諗諗下4月好多假期""]]]
月中既統測 """ 失守了 !!!
英文:74分咋 ”
中文:44分咋 ”
數學:22分咋 ” 唉 .. 真係吾得啦 但係又吾想留係a班 !!
講真a班某部分人係好on9既 !! 我都頂吾順 八婆又多 ""
又其事扮野既多 !!
================================================="
今日 呀高文傑佢吹雞話打人 "" 原先吾知做咩
點q知 "" 呀冰問佢 .. 佢話 .." 幫你打埋鄭健樂 "" 冇串錯的話 = ="啞曬
最後 聽講呀高文傑同石天某人隻抽 "" 吾夠隻
之後搵何古 "" 何古都吾show 佢 """ 係人都知咩事
咁呢 又見到d人好似好多咁 "" 之後佢地都走埋 話聽日再嘈過 !!!!
原來石天既人係吾好蝦架 ... 信吾信石天成千人衝出黎圍你 咪話你吾驚呀 !!
^__^" 團結 !!
========================================>
我女女天恩今日"" day 4 " 3月27日 姐係今日整親隻腳呀 !!!
痛痛 "" 咁我遲番課室 !! 因為dt堂 我就快d走啦 "" 行c梯 ... 中途見到天恩 .. 仲有麥太仲有大曾
麥太叫我幫佢汁書包 !! 咁麥太要上堂走左 !! 我之後陪佢去" 搭𨋢 "" 正呀
女女今日冇咩野啦 at3月28日 "" **
=======================================>
唉唉唉﹏”” 仲要返學返到幾時 ???" 好悶架麻﹏"
我很想 我很想 很想長大 = =" (自she'不想長大中 ..改 )
唉 仲係用個陪死人慶爆手提 ... 廢到屎 !!! 我吾知幾時先有新機 = =' 我牙哥講野吾算數
=======================================>
呢排有時同家姐賴屎一齊 "" 咁雖然得我一個男仔 "" 不過`佢係我家姐麻 ..
咁同佢傾下心事 "" 開針"" 家姐既二選一 ?? 邊個襯 邊個最後成日我姐夫
不曉知 =3=" 交俾我家姐啦 我相信佢三月仲未搞好d關係 !!!
=======================================>