| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

好累呀 >3< |
今朝早去左戰火打足五個鐘頭既機 ... 之後上左 "椰子屋企
再番屋企 " 咁我坐小巴啦 ~~~ 原來我叫 大窩口有落 !!"
點q知 佢飛左個站 ... 聽吾到我講野 咁我好law =.="
之後係千色店回家家 ... 累累 ,, 仲有今日好得屎熱呀 !!!!
咁番到屋企我個fd叫我玩aoc 咁大家一齊玩lo 嘰嘰~~~* 我
都有嬴到 !!""玩玩玩 ... 玩到勁勁勁累 !!! 好眼訓 =w= 吾想再玩電腦
累屎了 !!!!
|
刊登時間︰2006-03-19 01:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 132 | »
|