今日 ,, 星期五 ~~day 4 ,,
好悶 ,,係學校 ... 見到李詠c叫佢"成嫂 " =u=" 笑爆咀 !!!
dt ,,悶屎了 ,,.
放學馬上回家 ,, 之後 " 同ky ,, 個d去左西九龍 ...玩得極開心 ..^^!!!
去打機 ,, 玩鼓x ... 咁玩得好happy .,, 仲要 ...
我地去左m記啦 ,," 之後坐左一陣 ,,傾下計 ,,
哇 !! 個西黎左啦 .,, 型爆 ... 玩制服誘惑 =/=" <~~~~唔好吾會 ,,
咁呢 ,, 我地玩下玩下 ,,玩到好激 >333< 食野食到我肚都痛埋 ,,
咁之後係m記玩 ture of there " 應該係咁串既 ,,
之後愈玩愈痴線 .,. ~"~ ,, 又除333 ,, 又一齊口水交流 ..笑爆咀 !!!!
哇 !! 玩到m記都山埋門 ., 咁都12點啦 .., 我地見冇咩車搭
就飛的的 ...,, 西西佢自己一個走 ~,,, 慘慘!!
我就同ky個d ,, 坐的的 ,.. 最後我送ky番安蔭 ,, 係咪好 ,, 有男士風度呢 ,.."
咁再之後 ,岩岩好 31 黎埋尾二個班車 ,, 好凍牙 ,,.. 又大風 ..
去到大窩口自己一個 ...行番屋企 哈哈 !! 最後就番到屋企 ..
唉 ﹏" 好累牙 !! 聽日呀ky話要去寶琳搵西西 >5555<"
仲要一早就去 ,, p..,k牙]] =u =886 太累了太累了不再飛天頓地 !!!