day 7 啦 .. 哈哈 ,,,上學中. .
今朝 ,, 原本唔想返學 ,,點知呀媽 ..叫左我起身 算﹏ ,,照返 !!!
哈哈 ,, 同呀冰坐的士返學校牙 ,, >3< 傻傻地 ,, 最後都到左學校 ,,冇遲到。
今日關sir冇返 !! 哈哈 ,, 麥太上倫理 ,,好正 ,...仲有今日kinny冇返學 !!!
聽日又係day1 ,,哈哈 pe同倫理 ,,不過唔太鐘意pe ,,因為 .......夏天快到 .... =.=" ,,
我今日好hurt ,,俾人 ..嗚嗚 ...
lunch ,, 落左去同呀冰 ,, 仲有呀健一齊傾計 ,.. 。。 ,, 今日 ...唔小心掟親呀中二 ,, >3<在此說聲 對對對唔住牙 ,,冇事嗎 ..?
真係唔小心的 ,, =3=" ... 對不起 ,.. """ 放學返屋企lu .,,