充滿黑暗與仇恨*v*的板
射你個股WA..呠呠 uN唔Un?xDD
kitbyoyo
暱稱: 阿羲
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
1516
Cursor by www.Soup-Faerie.Com
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

 

 

 

2006 年 2 月 10 日  星期五   陰天



死期就到 ~ 當傻仔太笨了 不安

 

 

死期就到 ~ 當傻仔太笨了

 

明天就是家長日 最緊張既時刻 唉 !! 我聽日仲要陪媽媽一齊黎 ~ >5<"

究竟每天我過著在2a既生活開心充足嗎 !? 我懂的是在班上每天都在聊天 ..傾計 ..吹下水

笑 =============>每天每個同學 ...朋友都看到我在笑 ...傻笑 ...呆在笑 ...笑到仆街個隻

但係 ~~~

今日倫理堂 ..哈哈..幾like麥太架 起碼佢會講d學生最岩聽既說話

但係對住麥太 .... 我都會想起一句 "[ 一次不忠 百次不用 ]" 中一我已經試過 (緊係唔係麥太啦)

所以切勿令一d老師對你印象差麻。。。

中文堂 關sir之前係度記人口供紙 ..我心諗 ..有冇搞錯牙 !! 小小野就記 ...不過都好過劉家盈

日日記名 日日上堂前講功課又記名 係人都悶啦 ...死背書

體育今日體能喎 - -" ...王濤出動 "測慌機 = =" ..係脂肪機先岩 ..哈哈哈

地理大曾講野幾風趣 .. 龜婆個堂一定悶到嘔啦 ~~~

相信上左內聯網既人都俾我呃左 = =" ..哈哈哈 !!!!

仲唔留言 !!                        ------>   放學又搭車車返屋企啦 ...(其實去左偷食 榨榨 //..^6^

 

http://www39.websamba.com/ngkakai/06.wma

 

刊登時間︰2006-02-10 09:58 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]