死期就到 ~ 當傻仔太笨了
明天就是家長日 最緊張既時刻 唉 !! 我聽日仲要陪媽媽一齊黎 ~ >5<"
究竟每天我過著在2a既生活開心充足嗎 !? 我懂的是在班上每天都在聊天 ..傾計 ..吹下水
笑 =============>每天每個同學 ...朋友都看到我在笑 ...傻笑 ...呆在笑 ...笑到仆街個隻
但係 ~~~
今日倫理堂 ..哈哈..幾like麥太架 起碼佢會講d學生最岩聽既說話
但係對住麥太 .... 我都會想起一句 "[ 一次不忠 百次不用 ]" 中一我已經試過 (緊係唔係麥太啦)
所以切勿令一d老師對你印象差麻。。。
中文堂 關sir之前係度記人口供紙 ..我心諗 ..有冇搞錯牙 !! 小小野就記 ...不過都好過劉家盈
日日記名 日日上堂前講功課又記名 係人都悶啦 ...死背書
體育今日體能喎 - -" ...王濤出動 "測慌機 = =" ..係脂肪機先岩 ..哈哈哈
地理大曾講野幾風趣 .. 龜婆個堂一定悶到嘔啦 ~~~
相信上左內聯網既人都俾我呃左 = =" ..哈哈哈 !!!!
仲唔留言 !! ------> 放學又搭車車返屋企啦 ...(其實去左偷食 榨榨 //..^6^
http://www39.websamba.com/ngkakai/06.wma