充滿黑暗與仇恨*v*的板
射你個股WA..呠呠 uN唔Un?xDD
kitbyoyo
暱稱: 阿羲
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
1516
Cursor by www.Soup-Faerie.Com
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

 

 

 

2006 年 2 月 11 日  星期六   晴天



昨天

 

 

家長日的死亡時刻 ... 我9點10分起左身

點鬼知 ... 我馬上彈起身 ... 我媽媽同我一齊出去啦 >55<

咁呢 我地原先要坐巴士 ..點知 ..我地就黎遲到 你地刀知道 遲到又唔係幾好啦

於是我們直行轉右 ...估唔估到 係啦 ~ 的士 =3=

咁 .. 正呀 ...再望多幾望 後面有架83號a = =" 哈哈 我媽媽成個人o曬咀 呵呵

到左學校 301室見到徐曉同佢老豆 男班長既媽媽 <~~~~劉偉傑lo

我好緊張 見到關sir係咁講 ... 好彩我唔係見佢 見佢就仆街 佢大把野講架 又唔俾面喎

我見miss梁 ... " 佢話 " yoyo 入黎啦 (作架 ....)

入到去 佢話吳太牙 .. 呀虫希呢考100名呀 ..我話我上年120幾名 佢係咁讚我牙^____^"

不過佢話唔俾我星期一同四玩電腦 哈哈彩佢刀傻啦 係咪先

我聽日想去剪頭髮 >"< 嗚嗚嗚 ...

希望唔係7頭啦 ............................................無奈中 ...

之後就打機 ...夜晚出去食飯飯仔 333=~= 今年要精益求 "精 >.v.<

 

刊登時間︰2006-02-12 12:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]