今日行程真多阿 ~
早上呀冰打俾我話同我去食午餐牙 我順便要去剪頭髮也
開電腦icq同花生講左一陣 健都有問我去唔去打波 !! 我唔去了 >33<我咁屎 ... 一係坐係度冇野做 !!!
1點啦 ... 出門口了 .. =33=死啦 ..我唔記得去刷牙 ...哈哈哈 ...
之後落到去 要呀冰等左我好耐 ...在此同你講句 對唔住 遲到了"
唔唔 ...之後去食飯仔 之後ky話同何c去唱k搵埋我 = =+咁咪好貴 對阿
原本話唔去 (太貴了 ....) 怎知ky話幫我俾40蚊 我比40蚊 呵呵幾抵喎 咪去囉 !!!^5^
呀冰話去剪個頭先走 ..話俾人睇下 ... <~~~係我剪牙 !!!
原先驚驚剪得好7 ...之後呀冰話好好睇牙 @@"真的嗎 哈哈
之後 .... 係大窩口 ..唔識去英皇.. ... 唉 !!!(祕密 ...哈哈 我坐的士牙 ...信唔信牙 ? .. = =")
之後咁岩見到ky同何c 哈哈 !!! 一齊上去 ...就好開心咁唱k啦 .... 2個半鐘 ..之後
好似應該係冇人卜我地間房 ...原先唱到6點半到 ...點知最後唱到7點3 = =" ...
哈哈 走啦 ..坐43號巴士 ... 何c住小巴去石籬 ..,,
返到屋企 ...媽媽都冇咩點話
最後我玩電腦去睡 ..... (要常試過才會學到勇敢 ....)