充滿黑暗與仇恨*v*的板
射你個股WA..呠呠 uN唔Un?xDD
kitbyoyo
暱稱: 阿羲
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
1516
Cursor by www.Soup-Faerie.Com
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

 

 

 

2006 年 2 月 12 日  星期日   晴天



今日行程多的屎 ..... 愉快

 

 

今日行程真多阿 ~

早上呀冰打俾我話同我去食午餐牙 我順便要去剪頭髮也

開電腦icq同花生講左一陣 健都有問我去唔去打波 !! 我唔去了 >33<我咁屎 ... 一係坐係度冇野做 !!!

1點啦 ... 出門口了 .. =33=死啦 ..我唔記得去刷牙 ...哈哈哈 ...

之後落到去 要呀冰等左我好耐 ...在此同你講句 對唔住 遲到了"

唔唔 ...之後去食飯仔 之後ky話同何c去唱k搵埋我 = =+咁咪好貴 對阿

原本話唔去 (太貴了 ....) 怎知ky話幫我俾40蚊 我比40蚊 呵呵幾抵喎 咪去囉 !!!^5^

呀冰話去剪個頭先走 ..話俾人睇下 ... <~~~係我剪牙 !!!

原先驚驚剪得好7 ...之後呀冰話好好睇牙 @@"真的嗎 哈哈

之後 .... 係大窩口 ..唔識去英皇.. ... 唉 !!!(祕密 ...哈哈 我坐的士牙 ...信唔信牙 ? .. = =")

之後咁岩見到ky同何c 哈哈 !!! 一齊上去 ...就好開心咁唱k啦 .... 2個半鐘 ..之後

好似應該係冇人卜我地間房 ...原先唱到6點半到 ...點知最後唱到7點3 = =" ...

哈哈 走啦 ..坐43號巴士 ... 何c住小巴去石籬 ..,,

返到屋企 ...媽媽都冇咩點話 

最後我玩電腦去睡 .....               (要常試過才會學到勇敢 ....)

 

刊登時間︰2006-02-12 09:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]