今日去左加洲花園個會所同我阿公阿婆阿姨食團年飯,我阿公送左部搖控車比我同我細佬= =v 我阿公真係好人^^
食下食下我個細表妹同大表妹話要去波波池玩,之後我就陪左佢地去,細個個玩得勁hi,超可愛唷@@
之後就返返左屋企,就咁就一日lu ><