紅燈區
見到呢個名唔好亂唸野...唸錯左既...自己反醒下啦...只係唸住比你地見到紅燈停一停...留個cm...唔留唔會轉綠燈~!!
kitkitko
暱稱: 阿傑
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
生日lar
2009-04-17
2009-04-08
2009-04-04
2009-03-29
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 74
今日人氣: 0
累積人氣: 857
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
紅燈音樂區
2009 年 1 月 18 日  星期日   晴天


2009-01-18 無奈 分類: 未分類

今日要做人際份報告
但係仲未有朋友比張相我-o-"
其實搵到人比相我..內容我自己作都得
不過你比完相我..你想作埋又點話^^"
其實都係問2個問題ja..好易答XD
唉...好煩..都唔知仲有幾耐先有人幫..
份野好似話有相高份d ma~
其實份野要問3個人..一:家人 二:朋友/網友 三:同學
有人比相.我記住搵我~!!
我一定等你地ga wo
聽日仲有期中試..真係煩上加煩
呢幾日down左鹿鼎記黎睇..睇左3-4日..睇哂lar
我覺得都唔錯
哈哈..都係果幾個老婆好睇d^^"
不過e家都係搞番..返學d野先>o<

今日去街..係商場到比龜逗

嘿嘿..今次係我累左鐘澄楓tim

唉..我好冇feel lor..係商場比龜逗

柒爆>o<..好多人望住我同鐘澄楓..

算lar..都係哂左5-10分鐘..哂左d時間ja..(同埋柒左陣)
PS:希望有人比到相我-o-"(msn搵我)..大恩大德..畢生難忘..haha






訪客留言 (返回 kitkitko 的日誌)


ngonglam 於 2009-01-18 08:09 PM 發表:
你唔係想要比龜逗果陣d相啊?
咁鬼快睇哂鹿鼎記...我都係慢慢追先...
重有...死仔...重唔入我好友~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



soyee1135 於 2009-01-18 06:56 PM 發表:
梨想要咩相相吖!?"
禾c芐禾可吾可以help到梨0,0"
梨系msN @禾拉>msN傾
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔該哂...下次有咩幫手..
幫得到既一定幫你xD..^^"
Posted at 2009-01-18 10:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ivy1314sum 於 2009-01-18 03:08 PM 發表:
你係咪要你自己個人相a~~
我有wo~~你係咪要~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]