紅燈區
見到呢個名唔好亂唸野...唸錯左既...自己反醒下啦...只係唸住比你地見到紅燈停一停...留個cm...唔留唔會轉綠燈~!!
kitkitko
暱稱: 阿傑
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
生日lar
2009-04-17
2009-04-08
2009-04-04
2009-03-29
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 74
今日人氣: 0
累積人氣: 844
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
紅燈音樂區
2009 年 4 月 8 日  星期三   晴天


2009-04-08 無奈 分類: 未分類
聽日我家姐就去台灣交流lar -.-
一去就去6日..唉.我都想去
呢個假期都係得我係屋企..
我一定悶死lar-.-
So..我e家好想搵兼職做~!
但係我個頭又咁..唔知有冇人請呢.
如果做下d售貨員我唸呢d頭都ok-.-" <<我唸~!!
如果唔得..就真係要去整下..
日日係屋企..真係好鬼悶..
咁樣做法..會唔會變左電車男ga-.-"
到時真係慘..So要出去識下先得^^"
呢幾日出去搵下工..搵到就真係正..





訪客留言 (返回 kitkitko 的日誌)


soyee1135 於 2009-04-15 01:48 PM 發表:
台灣@@??
正牙!!!
莪都想去耶>比沁機d搵野做拉xpp
+油牙`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

台灣緊係正lar~~~
我個fd話佢未有錢..搞到我冇fd陪我去lor
不過今年7月我改去大陸^^"
Posted at 2009-04-17 09:59 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]