紅燈區
見到呢個名唔好亂唸野...唸錯左既...自己反醒下啦...只係唸住比你地見到紅燈停一停...留個cm...唔留唔會轉綠燈~!!
kitkitko
暱稱: 阿傑
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
生日lar
2009-04-17
2009-04-08
2009-04-04
2009-03-29
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 74
今日人氣: 4
累積人氣: 853
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
紅燈音樂區
2009 年 1 月 31 日  星期六   晴天


2009-01-31 無奈 分類: 未分類
我想去睇家有囍事ar ~~~
聽fd講都幾好睇
聽日就係最後一日假期lar..
再唔睇冇機會..-.-"
因為番學冇咩時間去睇..
仲有小小試都未考完
頂..有d唔想咁快番學tim
聽日叫左人去睇戲..
不過我唔知起唔起到身
因為放假可以話冇12點都唔會落床.
maybe有時比ar媽叫左落去食早餐lar
聽日唔知睇咩戲~~!!!
到時先算lar..
今年利是都唔係好多錢..(未開-.-"靠估)
正常黎講係唔多既..
d fd還左好多錢比我..我就還番比我ar媽-.-
還左1200$$..唉..話咁快就冇..
利是錢加銀行果d錢..都唔知有冇3000$$
算lar..開左利是錢先算lar..
ps:可以的話..講講你地逗左幾多利是錢吧~!!(我都係8下ga ja)





訪客留言 (返回 kitkitko 的日誌)


ivy1314sum 於 2009-02-01 06:59 PM 發表:
傑哥你幾時先會睇自己有幾多錢??
初8先睇嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都唔知幾時開..
想開咪開lor..冇定既
Posted at 2009-02-01 07:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]