| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 31 日 星期六  |
2009-01-31  |
分類: 未分類 |
我想去睇家有囍事ar ~~~
聽fd講都幾好睇
聽日就係最後一日假期lar..
再唔睇冇機會..-.-"
因為番學冇咩時間去睇..
仲有小小試都未考完
頂..有d唔想咁快番學tim
聽日叫左人去睇戲..
不過我唔知起唔起到身
因為放假可以話冇12點都唔會落床.
maybe有時比ar媽叫左落去食早餐lar
聽日唔知睇咩戲~~!!!
到時先算lar..
今年利是都唔係好多錢..(未開-.-"靠估)
正常黎講係唔多既..
d fd還左好多錢比我..我就還番比我ar媽-.-
還左1200$$..唉..話咁快就冇..
利是錢加銀行果d錢..都唔知有冇3000$$
算lar..開左利是錢先算lar..
ps:可以的話..講講你地逗左幾多利是錢吧~!!(我都係8下ga ja)
|
網主回覆
我都唔知幾時開..
想開咪開lor..冇定既 Posted at 2009-02-01 07:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|