| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 7 日 星期六  |
2009-02-07  |
分類: 未分類 |
尋日同ar媽果d打麻雀~~
真係比佢地壓住黎打..
夜晚11點打到朝早3點..
打左成8圈..真係攰死人-.-
攰都唔係一個問題
我仲要係到輸錢..
頂..輸左三百幾$$$
呢d真係唔係健康麻雀
下次佢地叫打麻雀
真係要同佢地講唔打
一係打細少少
佢地食六番..我就要比64
shit..咁樣打落去..真係多多都唔夠比
不過算lar..預左輸..當交學費(但係冇唸住輸咁多>o<)
今日就去左打籃球..打左6個鐘..
真係攰死人-.-"
聽日我唸要去溫書lar-.-
數學要考個期中試..
我又冇咩上堂聽書
今次真係唔知點算..
一日溫幾個月野tim
是但lar..出左黎個成績唔好先算~!!
ps:有冇人聽日去溫書..可以打比我wo~!!
|
|