紅燈區
見到呢個名唔好亂唸野...唸錯左既...自己反醒下啦...只係唸住比你地見到紅燈停一停...留個cm...唔留唔會轉綠燈~!!
kitkitko
暱稱: 阿傑
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
生日lar
2009-04-17
2009-04-08
2009-04-04
2009-03-29
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 74
今日人氣: 1
累積人氣: 845
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
紅燈音樂區
2009 年 2 月 7 日  星期六   晴天


2009-02-07 傷心 分類: 未分類
尋日同ar媽果d打麻雀~~
真係比佢地壓住黎打..
夜晚11點打到朝早3點..
打左成8圈..真係攰死人-.-
攰都唔係一個問題
我仲要係到輸錢..
頂..輸左三百幾$$$
呢d真係唔係健康麻雀
下次佢地叫打麻雀
真係要同佢地講唔打
一係打細少少
佢地食六番..我就要比64
shit..咁樣打落去..真係多多都唔夠比
不過算lar..預左輸..當交學費(但係冇唸住輸咁多>o<)
今日就去左打籃球..打左6個鐘..
真係攰死人-.-"
聽日我唸要去溫書lar-.-
數學要考個期中試..
我又冇咩上堂聽書
今次真係唔知點算..
一日溫幾個月野tim
是但lar..出左黎個成績唔好先算~!!
ps:有冇人聽日去溫書..可以打比我wo~!!





訪客留言 (返回 kitkitko 的日誌)


tcying123 於 2009-02-10 07:37 PM 發表:
cm.=v="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ivy1314sum 於 2009-02-08 07:01 PM 發表:
勤力wo~~
傑哥溫完教下我~^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]