紅燈區
見到呢個名唔好亂唸野...唸錯左既...自己反醒下啦...只係唸住比你地見到紅燈停一停...留個cm...唔留唔會轉綠燈~!!
kitkitko
暱稱: 阿傑
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
生日lar
2009-04-17
2009-04-08
2009-04-04
2009-03-29
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 74
今日人氣: 2
累積人氣: 859
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
紅燈音樂區
2009 年 2 月 27 日  星期五   晴天


2009-02-27 無奈 分類: 未分類
今日開始唸住玩下琴
咩琴呢..就更係綱琴lar
不過e家先開始玩..會唔會遲左d呢-.-
人地好似我咁大個
就去到8級..e家我仲係一級都冇.
好似真係老左d學咁-.-
早知早幾年同家姐一齊玩lar
e家佢就8級..係到串我冇級
唉..睇下自己有冇恆心玩落去-.-
不過我唸玩幾日睇下點先
但係有個好重要既問題lar..就係左右手唔協調..
都唔知點算-.-
e家練下左右手先..唔講住^^"





訪客留言 (返回 kitkitko 的日誌)


soyee1135 於 2009-03-01 11:40 AM 發表:
哈哈,,,去學鋼琴吖?!`
吾錯吖=]]
又多一樣野玩^^
加油喔!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

放假冇野做..太悶
學下綱琴都幾好..
但係有2個問題-.-
左右手唔協調..彈得多隻手指會抽抽地
Posted at 2009-03-01 01:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



蔚蔚 -] 於 2009-02-28 11:20 AM 發表:
嘻嘻" 我都曾經有諗過去學架,
不過都係而加先黎後悔 =]
中二個時都有玩過少少,
發覺我 D 手指好唔聽話 xP`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

就係d手指唔聽話lor -.-
我仲遲過你..你仲有大把時間lar
駛咩驚..我叫左我家姐教我-.-"
Posted at 2009-02-28 11:54 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]