紅燈區
見到呢個名唔好亂唸野...唸錯左既...自己反醒下啦...只係唸住比你地見到紅燈停一停...留個cm...唔留唔會轉綠燈~!!
kitkitko
暱稱: 阿傑
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
生日lar
2009-04-17
2009-04-08
2009-04-04
2009-03-29
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 74
今日人氣: 7
累積人氣: 856
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
紅燈音樂區
2009 年 3 月 6 日  星期五   晴天


2009-03-06 分類: 未分類
今日聽ar鐘澄講..(全部都同鐘澄有關)
係鐘澄講既-.-"...佢話今日有個細佬去佢屋企
跟住佢就話要(臭)佢.. <<唔知點打
但係你地估下佢幾years...
我唸你地一定估唔到..
因為我聽到都o哂嘴..
我問個細佬幾多years..(因為要佢(臭) )
跟住佢就同我講..個細佬係中幾-.-"
我頂佢-.-"..中幾既細佬要佢(臭)
佢真係識講笑-.-除非個細佬係低低地既..
咁就冇野講lar..
但係佢係一個正常既人黎-.-"
鐘澄楓..<<真係做到野wo (唔打全名都唔得)
我都唸住唔打blog一段時間..
但係聽到佢咁樣講野..
真係唔同大家分享唔得~!!!





訪客留言 (返回 kitkitko 的日誌)


soyee1135 於 2009-03-07 01:47 PM 發表:
哈`
好廢喔
冇la la又會有條細佬"臭"佢既xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]