紅燈區
見到呢個名唔好亂唸野...唸錯左既...自己反醒下啦...只係唸住比你地見到紅燈停一停...留個cm...唔留唔會轉綠燈~!!
kitkitko
暱稱: 阿傑
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
生日lar
2009-04-17
2009-04-08
2009-04-04
2009-03-29
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 74
今日人氣: 6
累積人氣: 855
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
紅燈音樂區
2009 年 3 月 8 日  星期日   晴天


2009-03-08 忿怒 分類: 未分類
屌..今日真係好撚火ar..
明撚明約好左今日出去
我頂佢個肺..又係到放9我飛機..
屌你咩..又係到放人飛機..
仆你個街..下一次都唔撚叫你出去
你下次都咪撚打電話比我
你叫我去邊做咩撚野..
我都唔撚去做ar..屌你飛機王..
尋日你先話去..我叫問左你好撚多次你都係話去
今日約好哂我d fd先黎放9我飛機..
我唔屌撚柒你..我唔撚係人lar..
你咁撚樣做一定冇撚哂d fd lar
你都唔係第一次..
我同你出去.我最多都係遲到
你就係到放9我飛機..
屌你..我e家唱你都係事實..
幫你響埋你全名都唔撚係過份..
鐘澄楓∼鐘澄楓∼!!!!!!!





訪客留言 (返回 kitkitko 的日誌)


emily3903 於 2009-03-15 10:31 AM 發表:
嘻" 雖然我係佢個妹,
但我都講玩下佢係岩既 xD`
最多我唔話佢知 ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯...
你ar哥放得太多飛機-.-
搞到我冇咩心機再搵佢
Posted at 2009-03-15 06:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ngonglam 於 2009-03-09 08:38 PM 發表:
-.-絛友一向如是.....
佢臨時唔去有冇通知你....
如過冇.....
我地一齊玩佢....約佢出黎...
一齊放佢飛機....去打波....
放人飛機已經唔岩.....仲咁冇交代
一定要比個教訓佢~~~~
嘻~嘻~嘻~嘻~(奸笑中)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呢d人唔屌唔化
so..你叫多d fd黎屌化佢-.-"
十卜 to me
Posted at 2009-03-09 09:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



soyee1135 於 2009-03-09 01:36 AM 發表:

乜佢咁衰架
屌得啱xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯..多謝十卜我wo
佢之前有幾次都係約好哂人先放我飛機
今次唔插唔得~!!
Posted at 2009-03-09 07:28 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]