傻傑的網上日誌
記住留C~M XD
kitkitl96
暱稱: 傻Kit→★傑
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
唉 MATHS
UT泥啦
凍僵了/______\
打番尋日XD
多謝區區同LIN哥既幫助...
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 73
今日人氣: 6
累積人氣: 908
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 12 日  星期五   寒冷


打番尋日XD 開心 分類: 未分類

尋日去左睇戲XDD

有區區,肥仔匡,我(廢話-3-),静宜,陳WING同PEGGY~

睇果套咩咩咩咩波西傑克心:神火之賊@@

我一直覺得係爛戲..\__/

但估5到幾GAg

OK好睇^^

區區終於揀岩戲^^

好笑

隻人羊好GAG

咩~咩~

個人頭仲GAG-.-

玩石化..

區區睇到5斬眼@@

喂...5係荔枝WO-.-

好正...

跟住去M記食LUNCH

勁食5 G HONG d薯條XD

哈,我做緊善事

幫人減肥XD

5打了

88

留CM 丫!






訪客留言 (返回 kitkitl96 的日誌)


kayyangrace 於 2010-02-13 09:46 PM 發表:
荔枝xD
comment ;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WiNgYi114 於 2010-02-13 07:58 PM 發表:
你中間個句好正xd
喂.唔係荔枝b0r ^0^
套戲其實真係幾好睇(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ccl021151 於 2010-02-13 07:50 PM 發表:
係咪錦都要"疾"我???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mary2505 於 2010-02-13 03:11 PM 發表:
蠢死-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sweetyka 於 2010-02-13 02:10 PM 發表:
cm`
波西傑克森啊~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]