尋日去左睇戲XDD
有區區,肥仔匡,我(廢話-3-),静宜,陳WING同PEGGY~
睇果套咩咩咩咩波西傑克心:神火之賊@@
我一直覺得係爛戲..\__/
但估5到幾GAg
OK好睇^^
區區終於揀岩戲^^
好笑
隻人羊好GAG
咩~咩~
個人頭仲GAG-.-
玩石化..
區區睇到5斬眼@@
喂...5係荔枝WO-.-
好正...
跟住去M記食LUNCH
勁食5 G HONG d薯條XD
哈,我做緊善事
幫人減肥XD
5打了
88
留CM 丫!