| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
今日係2006 年 2 月 16 日 星期四  |
| 破例一次 |
刀話1A會打人啦!死人仆街1A...打我三次手...我唔理...我忍...佢地推完我落地...仲要踢多我兩下...球正話冇野...踢到我差點喊...輸左佢地分...我唔係唔認輸...係個食屎球正明幫1A...其實我地係3個打佢地5個...唔屎驚...我地仲有自己人---2E幫我地打1A...
輸左比牙妹-0-牙妹sor呀...岩岩咁大聲同你講野...sor呀-3-
8號仔(我)咁就出名啦...全部波刀係我入-0-

多謝牙妹,自己,燒sir,係我後面支持我既人...我先可以拎e張野...全班進得最勁-0-多謝哂^^
|
| Time︰2006-02-16 06:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日係2006 年 2 月 15 日 星期三  |
今日係2006 年 2 月 15 日 星期三  |
| 快d到天日既放學-0- |
天日約定你地放學(3點幾)係下操場...我地1C同1A打籃球0.0幫手打氣呀-3-輸左勁冇面呀-.-死1A串我地...如果我地win左就有可能同2d/2c打...win左2d/2c...就一定同2e打...win哂先好笑-0-

記住睇足全場...打氣打足全場!!為1C拎面! |
| Time︰2006-02-15 04:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日係2006 年 2 月 14 日 星期二  |
| 1C一班變變態既一班 |
Luchtime果時開左幾場片呀...我班有好多條淫蟲...Kenny日日掛住溝女...峰峰日日掛住up d 淫野...
1C班(男仔)得一個係正常既...登登登登...就係我...同唔同意呢? |
| Time︰2006-02-14 05:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日係2006 年 2 月 14 日 星期二  |
| 落大d雨la-0- |
哇哈哈^0^
係唔係想知我笑乜...話說我,瑪奇,黃X康同Kenny搭車啦...(學校對面係咪有巴士站既,有幾個1A既女仔企係果樹等巴士)我地行行下...突然對面班女仔....大叫...xxx條仔...Kenny就芒過去...班女仔笑@@唔屎我say落去...刀知咩屎啦...我刀忍唔住笑...攪到我飲ing野...刀吐返出黎-0-
 |
| Time︰2006-02-14 04:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 53 | »
|