今朝一起身走去換回鄉証... 跟住同薛水佢地去fansnet打left 4 dead 2 超正 比起l4d 1好玩好多 槍又多,c又多 係咁搵開山刀劈爆佢地個頭 打左4粒鐘 爆左2關 打完之後去m記食野 跟住上百福打波 打到6:00走人 左腳宜家勁痛 好似坳柴...