唉,今日,起身已經好遲,跟住食完野換3,跟住番學,出門口,行到平台先發現自己冇帶銀包&鎖匙,唉!唯有番去拎,點知番去按鐘冇人理我......等左成10分鐘,企O係到想喊咁濟,之後落番去平台問呀媽拎錢,夠坐車及食飯,之後我就跑去坐車番學,一番學校都未行上課室就打鐘啦...唉!今次都算係我最遲番學既一日(入左永光後計)
之後番到去數學堂,因為冇帶鎖匙,所以開唔到LOCK架,希望功課小組冇記我名冇帶學習冊啦........之後好彩其他堂都唔洗書先冇俾人記咁多次名..........
之後電腦堂整左少少個ROOM(GAMEMAKER),之後落堂,同姚俊傑去左電腦室再整,唉!冇帶銀包,學生證都冇,搞到要用手冊.....
最後番黎屋企!!
心已死,形象真是重要嗎?
我相信只是髮形就足以人改觀!
心已死,送上一曲
|