今日星期五,趕住打機,咁所以只能夠分享今日放學果時!
今日放學我同一D組員上左去整海報,跟住整完就走落圖書館諗住印,點知圖書館熄左機...走番上去電腦室,要俾5蚊,點知買左之後,又冇AC,最後用左陳紫珊個AC黎印,跟住果張卷又冇用啦......
之後交啦,諗住星期一先交既,點知見到MS 李,諗住交,佢又走左...跟住我上左去教員室放左張野O係簿架,跟住其他人開始上黎,我拎盒朱古力食,食左一粒,跟住D女仔好似痴左咁,向住包朱古力搶,跟住落到樓下,見到駱河盈,佢又黎一齊搶WO,最後我交左俾佢,同其他人玩包剪鎚,唉...最後我鐘意既果個人都係搶唔到包朱古力,失望地離去
分享一首歌啦,希望(佢) 會聽啦!唉!呢首歌真係好=我見到佢搶唔到包野果時既心情,失落地走...
|