聽日運動會..我諗住唔去排球,早d去買野食架嘛..反正去到排球都係汁波架啦.. 番到黎..6a2同我講:今日玩閃避球,我心諗:咩料?玩野?我番排球既時候佢就係咁要我汁波,我唔去佢就有野玩?真係勁想爆粗囉\./ 激激激激激死死死死死我我我我我啦啦啦啦啦><