今日大操"超辛苦囉"
琴日又唔夠訓....個頭超痛"
去到M.K大球場練習一次"
之後先開始...等開始個陣個頭都係好痛好辛苦"
洛到場我都頂到完場"離場之後就暈喇><
我捉住ar盈"好彩佢係到炸"[[thx"]]
跟住同豆豆去上水食飯"
之後返屋企lo"