[["妍妍豬.......diray!!
[[["+*世上沒有十全十美的人
你愛他"就必須接受他的一切.....
甚至他的缺點*...知道ma??.....">3<"
kitty410
暱稱: __[[+*妍"....
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
開左個新XG*
唱K**
沙田*
^^迪士尼*
*海洋公園*
文章分類
全部 (81)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 127
今日人氣: 4
累積人氣: 2390
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 26 日  星期三   晴天


^^迪士尼* 愉快 分類: 未分類

今日[9:00am]起身*同ar媽去左食早餐*

[9:30am]去搭279x*再搭地鐵*

去到見到榮,,豆,,嵐*跟住入去*

先睇左[米奇幻想曲(3D)],,[獅子王],,[米奇金獎音樂劇]*

跟住去玩其他野*我地猛玩[飛越太空山](5次)HAHA*

之後我地[8:00pm]去左睇煙花*睇完就走LU*

我地去左青衣食野*食完先搭車走"[279x]落超大雨ar*

我係華心落車"好驚ar"又冇人,,又洛雨*成日都覺得有人跟住我咁"

真係好驚ar"又搵唔到的士*

[好驚"好驚"好驚"好驚"好驚"好驚"]

好彩都返到屋企*

好累ar"[12:00]訓左**






訪客留言 (返回 kitty410 的日誌)


kitty410 於 2006-07-27 09:12 PM 發表:
我當然啦?*=..=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KIKI'豆2* 於 2006-07-27 08:49 PM 發表:
YIN*我地真係傻左喇!`'
玩咁多次!!XD22222*
但係十開心!!!`
吾知你係吾係呢?!`-]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]