哈哈今日去動漫節做工作人員
(正確5可以講話做)
去到不但5洗做野
仲可以周圍去買野 睇野
仲5洗入場費
仲有15蚊先
於是我同肥joe就放低咗d野去反啦
去完之後
然之後就走咗去機鋪反
(漁人碼頭到)
我同肥joe都買咗野
佢買咗一貓爪
(者係我個隻樣)
同埋兩頂帽
好似個海盜咁
哈哈好型呀

仲買咗一隻貓爪

仲有一個鋼練ge陀錶
其實我本身想買
黑執事ge陀錶嫁
(講真我比較鐘意黑執事ge陀錶個錶面)
不过最平都要35蚊
臨走ge時侯就見到鋼練ge陀錶
佢寫住大特價
咁問吓佢几多錢
佢話25蚊咁咪要咗佢囉



跟住一個攤位係抽獎
10蚊一次
可惜抽中三奬
(一隻狗仔,好似係高飛狗)
同二奬冇緣
(佢係懶懶熊)
哥到見到好多cosplay
不过點解冇人扮死后文個女主角ge
仲有我哋仲周圍去試帽
(其實我試过一次炸 其他都係肥joe試ge)
哈哈肥joe對5住啦
跟住比大家睇吓d相啦
由於我部手机冇影到我d相
咁所以d相就得肥joe啦

我個相薄仲有d相嫁
不过放心啦
較咗密碼嫁
哈哈
仲有尋日得閒冇野做
整咗d野


講真我覺得個形就5係咁靚
不过如果轉佢ge話會好靚
係喎大家呢排有冇d恐佈d ge動漫介紹
好似校園怪談咁
P.S:我幅相ge話肥joe個blog到post咗出黎
http://blog.qooza.hk/joe604213?eid=14387998&bpage=#ecomments
|