It's only the faiy tale ..kitty
kitty58246
暱稱: K.T
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
自訂欄位(一)
尚無任何內容
最新文章
2010-05-26
fireball drossel
得閒得制
科學館
香港交流
文章分類
全部 (76)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 76
留言總數: 292
今日人氣: 9
累積人氣: 2371
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 6 日  星期二   晴天


fireball drossel 分類: 未分類

今日心可以講話極好

點解呢就要講番之前

話說前几日係論譠到

見到fireball套扭蛋番咗行貨喎

由原本ge 一set 160跌到去 一set 95

之後立刻call係香港個fd幫我買啦

之後我哋係清明哥日先見到先比到我

於是就一直等啦

然後為咗佢ge代价就係

清日哥日5:30起身

之後仲要上兩座滿山虫ge山上面

總之一個字慘

但係最好冇得食燒豬

(呢個係上大陸拜山唯一一個好處)

之後歷盡千辛萬苦之後

(所謂千辛萬苦就係除咗要見到好多虫之外

就係係某地發咗兩個鐘毛)

終於攞到套野啦

呵呵

之後係大陸砌咗一隻之後

番到黎發現哥隻少咗兩粒野

之後有一粒揾到

但係仲有一粒5見咗

傷心

不过算啦都整番啦

跟住今日好心急想砌

但係放咗學又要補堂

補完之後又要開潑水節個會

開完潑水節個會學生會組部長又要開多一陣先走得

番到屋企都7點几啦

之後開始砌

砌到癲咗

d黑色一粒粒

總之就煩

之後終於砌好比d相你哋睇啦

(蛋紙)

入正題

一set

普通模式

 

戰鬥模式

 

飛行模式

??模式

各位培道ge同學仔

星期五又開始考試啦

一齊加油啦

 




訪客留言 (返回 kitty58246 的日誌)


kalei 於 2010-04-11 11:19 PM 發表:
睇落就覺得麻煩!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sarah 於 2010-04-08 10:49 PM 發表:
砌死你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 可惜砌5死
Posted at 2010-04-10 10:55 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



joe604213 於 2010-04-08 02:20 PM 發表:
最好係冇得食燒豬?? 真係OK 架O個套野
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係有得食燒豬
Posted at 2010-04-10 10:54 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



helen950802 於 2010-04-07 07:06 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Flora213 於 2010-04-07 03:08 PM 發表:
wow
令令
我琴日開始T^T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PanDa030 於 2010-04-07 12:14 PM 發表:
CM=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



michelle9595 於 2010-04-07 10:51 AM 發表:
哈哈!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]