It's only the faiy tale ..kitty
kitty58246
暱稱: K.T
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
自訂欄位(一)
尚無任何內容
最新文章
2010-05-26
fireball drossel
得閒得制
科學館
香港交流
文章分類
全部 (76)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 76
留言總數: 292
今日人氣: 23
累積人氣: 2437
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 4 日  星期五   晴天


番學啦 分類: 未分類

我哋尋日終於番學啦

讀3A班

但係讀哥班都几大壓力嫁

哥哥都好似咁勁

跟住週會

聽田田講埋d"咁有用ge野"

真係太""開心""啦

放咗學被東爺叫咗去

佢同我講今年歷史學學會多咗几個職位ar

(係哥時我已經有種不詳ge預感)

跟住佢就問我你學生會係做文書嫁

答佢:係呀

跟住佢就問咁你平時有d咩做

我話:出信、會議記錄、証書、通告................

佢話咁得啦你會負責做文書

(我呆咗)

答佢:吓!又係文書

佢話放心啦淨係出信炸.........應該

(= =)

好彩冇會議記錄如果5係

我死都5做

跟住就等sarah放學去買野

等咗好耐

去咗買d種水晶哥d

其實我睇咗好耐嫁啦

不过5係好舍得買

但係真係几靚嫁

外包裝黎的

我買咗藍色ge黎(個5係我嫁)

黎個係我尋日整ge

呢個係今日的成長程度

上面見到有d突起物就係水晶啦

(右圖係係上面睇)

好開心

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>  9月3日 END  <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

今日開始上正課

好多新ge阿生

上化學哥時做實驗

有個"火龍寫字"几好玩

跟住有兩張因為點火哥時太耐結果全張紙燒咗

(5係我點嫁)          

驚險萬分

阿生問边個出去點火

(冇人囉= =)

跟住抽學號.....中咗

(黑仔)

出咗去但係我好少玩火

我d驚驚哋

但係好好玩

仲有生物個阿生竟然係講普通話

我平時係好用心聽書嫁嗎

(係特別用心哥種)

(只限定生物)

但係佢用普通話教

我5洗聽啦

仲以為生物又可以5洗温書先

(平時測驗考試可以5洗温嫁嗎)

仲有超冇奈囉放學哥時冇啦啦

校長係到講野

超冇奈囉

你5洗食飯5代表人哋5洗嫁

超肚餓我第四堂開始已經好肚餓

仲要聽佢講咪d""'咁有用"""ge野

跟住我阿哥係學校門口等我

(今日佢生日我哋去飲茶)

(真係5好彩年年開學黎生日)

佢同我講話d家長個個都係到話

"點解d阿生又走得,d學生仲未放學嫁!!!!"

(d家長應該係初一,因為呢d事我哋都常見係初一先5知者)

(d阿生5係班主任哥d 彩佢都傻啦 一早走曬啦)

跟住去飲茶

我問我阿哥

媽咪爸爸都有比開學紅包啦

咁你對我有d咩鼓勵先

(明搶錢啦)

跟住佢話上次咪比咗100蚊比你買野食囉

我話100蚊係你出咗糧比我嫁

點同呢

佢話算啦!我請你食野啦!放咗學自己去超市買野啦

番黎先問我囉番

真係好啦

哈哈

其實初三都5錯

 不过d功課好辛苦




訪客留言 (返回 kitty58246 的日誌)


SmileToYou 於 2009-09-06 02:44 PM 發表:
其實我想知好耐 究竟d水晶係軟定係硬嫁= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

當然係硬的
Posted at 2009-09-06 02:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Flora213 於 2009-09-06 12:54 PM 發表:
Cm
戈d野好令aR
其實係咩黎架?^?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 5g 呀  總之好靚啦
Posted at 2009-09-06 12:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cheok520 於 2009-09-05 08:42 PM 發表:
COMMENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joe604213 於 2009-09-05 05:37 PM 發表:
你仲好講, 我地留到成4:40, 你地就一早走咗佬
得閒我都postd相(水晶), 第一日開學好好玩, 校長特備教育節目除外, 我幾驚第一日就因為課室失火而裝修
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

走得快好世界
哈哈
 
Posted at 2009-09-05 06:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sokngan_kuan 於 2009-09-04 09:25 PM 發表:
COMMENT:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]