我哋尋日終於番學啦
讀3A班
但係讀哥班都几大壓力嫁
哥哥都好似咁勁
跟住週會
聽田田講埋d"咁有用ge野"
真係太""開心""啦
放咗學被東爺叫咗去
佢同我講今年歷史學學會多咗几個職位ar
(係哥時我已經有種不詳ge預感)
跟住佢就問我你學生會係做文書嫁
答佢:係呀
跟住佢就問咁你平時有d咩做
我話:出信、會議記錄、証書、通告................
佢話咁得啦你會負責做文書
(我呆咗)
答佢:吓!又係文書
佢話放心啦淨係出信炸.........應該
(= =)
好彩冇會議記錄如果5係
我死都5做
跟住就等sarah放學去買野
等咗好耐
去咗買d種水晶哥d
其實我睇咗好耐嫁啦
不过5係好舍得買
但係真係几靚嫁

外包裝黎的

我買咗藍色ge黎(個5係我嫁)
 
黎個係我尋日整ge
 
呢個係今日的成長程度
上面見到有d突起物就係水晶啦
(右圖係係上面睇)
好開心
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 9月3日 END <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
今日開始上正課
好多新ge阿生
上化學哥時做實驗
有個"火龍寫字"几好玩
跟住有兩張因為點火哥時太耐結果全張紙燒咗
(5係我點嫁)
驚險萬分
阿生問边個出去點火
(冇人囉= =)
跟住抽學號.....中咗
(黑仔)
出咗去但係我好少玩火
我d驚驚哋
但係好好玩
仲有生物個阿生竟然係講普通話
我平時係好用心聽書嫁嗎
(係特別用心哥種)
(只限定生物)
但係佢用普通話教
我5洗聽啦
仲以為生物又可以5洗温書先
(平時測驗考試可以5洗温嫁嗎)
仲有超冇奈囉放學哥時冇啦啦
校長係到講野
超冇奈囉
你5洗食飯5代表人哋5洗嫁
超肚餓我第四堂開始已經好肚餓
仲要聽佢講咪d""'咁有用"""ge野
跟住我阿哥係學校門口等我
(今日佢生日我哋去飲茶)
(真係5好彩年年開學黎生日)
佢同我講話d家長個個都係到話
"點解d阿生又走得,d學生仲未放學嫁!!!!"
(d家長應該係初一,因為呢d事我哋都常見係初一先5知者)
(d阿生5係班主任哥d 彩佢都傻啦 一早走曬啦)
跟住去飲茶
我問我阿哥
媽咪爸爸都有比開學紅包啦
咁你對我有d咩鼓勵先
(明搶錢啦)
跟住佢話上次咪比咗100蚊比你買野食囉
我話100蚊係你出咗糧比我嫁
點同呢
佢話算啦!我請你食野啦!放咗學自己去超市買野啦
番黎先問我囉番
真係好啦
哈哈
其實初三都5錯
不过d功課好辛苦
|