_KITTY_寫d唔寫d日記
琴日影班相,當要影Q板相o既時候好無奈咁擺左個V字手勢
_KITTY_
晴天時間︰2006-12-02 09:27 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]