仲有兩日就係我生日啦!
我好期待我生日個日呀^+^
但個一日要默英文同ih><
不過都唔及4,5年級慘,試試
一個係考試期間,
另一個就俾呀媽罵!>∼<
不過仲有一樣野令我好high,
係聽日---禺人節
第一個玩32,
and then係19,
26,2,24,10..........(閱讀全文)