today係男丙同男甲比賽,
3:15左右,
去左大窩口體育館,
睇佢地比賽,
去到ge時候,男甲同跟八三打,
當然係我地win啦,
跟住,我係場館到見到張韋樂,
到男丙打比賽,係同李兆基打,都我地贏,
佢地贏左之後,
就同林護打啦!
走個時呢..男甲同李兆基打決賽.......(閱讀全文)