| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 24 日 星期六  |
| 好多人牙`` |
分類: 未分類 |
今日同芬仔去左葵芳`
本身我地諗住去睇戲GE...
旦系`
因為一D原因`
所以都系無睇`
之後
我地就去行街`
多人到牙媽都吾認得牙`
見到勁多我地學校D人囉`
無奈
超難行囉`
我地都行吾到`
太多人`
我地去睇衫`
行左勁耐先買到`
我地仲系簡左好耐`
果間野我地去左吾知4次定5次先買到`
唉`
最後我買左件黑色GE衫`
我諗左好耐先買咋`
因為我之前都好少著黑色GE衫`
最衰無白色`
如果有我一定買白色囉`
芬仔就買左灰色果件`
哈哈```
我同芬仔一路行一路傾計`
佢講左好多全完GE野比我知`
真系超搞笑囉`
我又講番D蕭明GE野比佢知`
我地又講下小學果D野`
之後`
我地又行下`
又食下野`
又坐下`
就咁就過左差吾多3個鍾啦`
哈哈`
旦系今日我地好早就走LU`
因為`
好多人同埋`
無乜野行`
佢又趕住番屋企睇電視`
所以我地4點幾就去左LU`
佢地全完D人真系勁搞笑囉`
我宜家真系勁想讀全完`
旦系如果我入全完
我肯定狂比人寸`
= ="
呵呵`
|
« | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | ... | 389 | »
|