今日超無聊囉`
系屋企無野做`
想去圖書館`
旦系今日吾開`
想去買書`
吾知搵邊個陪我去`
想去睇影`
又驚佢地話我低能吾同我去睇`
呠```
成日系屋企`
無做過功課囉`
系屋企睇電視同玩電腦`
今日睇EEG果陣`
有泳兒GE CLOSE TO YOU音樂會`
泳兒同洪卓立合唱牙`
洪卓立超令仔囉`
之後`
泳兒唱左一首電燈膽`
佢唱得勁好聽囉`
都吾知點解姓鄧果個會唱到走音`
唉```
到夜晚`
我8點幾就沖涼啦`
勁慘囉`
我著衫果陣`
吾小心整吾見隻耳環囉`
~啊~天啊~
嘥哂`
好彩`5蚊姐`
旦系都覺得好嘥`>33<
沖完之後`
無人用電腦`
咁我就用`
我終於有時間睇今個禮拜果集下一站巨星啦`
YEAH~
睇完之後`
就系度打BLOG LU`
打完之後`
又吾知做乜好`
唉~
(成日都唉=0=")
-------------------------------------------------------
YEAH~
星期日可能會去KRYSTLE屋企牙`
好開心牙`
好想快D去`
其實我去GE原因系因為`
佢話佢有D守護甜心GE四格漫畫`
叫我去佢屋企睇囉`
哈`
好想快D去`
旦系我又吾想咁快到星期日`
因為我未做哂D功課`
嘿嘿`=]`
-----------------------------------------------------
好想去行街囉`
日日系屋企無野做`
喂`
你地得閒搵下我去街啦`
遲D我系屋企石化左都無人知
=[]="
(誇張左D添```)
|