〢×。°I jUsT wAnT tO bE pReTtY[■*
kittyandmum
暱稱: 傲仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (389)
靈異 (4)
小說 (14)
心理測驗 (36)
笑話 (34)
未分類 (298)
最新文章
2010-07-09
緋聞公主志
2010-06-03
2010-05-20
放書
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 1 月 29 日  星期四   晴天


真系好悶... 感動 分類: 未分類

今日勁早起身`

7點半就彈左起身啦`

我擦牙洗完面之後`

就做我GE指定動作--玩電腦`

哈哈`

(又系度笑...真系超無奈`)

玩到我都吾想玩啦`

日日系度玩電腦`

我去睇DARLING來自未來`

超好睇`

不過好多網都無得睇哂`

所以我去人地個QZONE睇`

佢每日連載一篇囉`

佢真系好好人牙`

雖然吾識佢`

不過都好多謝佢`

玩到10點幾 `

我真系頂吾順啦`

我SEND左個SMS比廖嘉敏`

問佢可吾可以陪我去買書同行街

旦系`

佢無覆我囉`

我諗佢應該去左旅行`

嗯...應該系`

(自己安慰自己=0=")

之後`

我就開始做功課啦`

因為無野做`

我做中文果份閱讀報告`

其實開頭我諗住做左練筆先嫁`

旦系諗諗下又覺得閱讀報告好似易D`

我做讀後感果陣`

我系WORD度打完先抄落張紙度`

因為WORD有字數統計`

旦系我打完之後發現`

我打左勁多字`

佢要我寫三百五十字`

我寫左四百三十幾字囉`

~啊~

好彩`

我好快就抄完啦`

之後`

我就做封面設計`

即系要我畫畫`

設計吾系問題`

我張D書GE圖每張簡幾PART就得`

旦系最大GE問題系`

要我畫畫`

我天生就吾擅長畫畫`

系果一刻我真系好佩服畫畫叻果D人囉`

我由3點幾開始畫`

畫到7點幾都未畫完`

經過今次我畫畫`

事實再一次證明`

我畫畫真系好樣衰`

好吾掂囉`

我真系要好好檢討下`

畫到7點幾我終於放棄啦`

我決定聽日再畫過`

執完野之後`

我就去左沖涼`

沖完涼攞毛巾果陣`

好奇蹟咁`

我系地下發現我尋日吾見到果隻耳環囉`

超好彩`

我勁開心囉`

沖完涼之後

我就食飯LU`

我一路食飯一路睇畢打自己人`

套野超搞笑囉`

不過好低能`

食完之後`

我就去洗碗`

洗完之後`

我就打BLOG啦`

哈哈哈`

(又系度笑`都吾知我笑乜=0=")

[都吾知我成日都咁開心做乜...滴哂汗`]