今日D天氣好差牙`
好焗`
好熱`
個天好黑`
不愧系百年難得一遇GE黑色星期五`
林敏倩佢咁岩系13號囉`
超搞笑`
今朝早`
系form.5 GE惜別會`
果個KAREN又系度喊囉`
今次連KITTY MO都有`
都吾知道人地畢業關佢地咩事`
~超~
旦系又真系幾感人GE`
佢地播GE某幾首歌好好聽`
嘿嘿=]`
之後`
就開始上堂LU`
今日GE英文堂系果個MS WONG黎上`
所以都幾無聊`
我成堂系度寫D無聊野囉`
之後`
上普通話+中文`
我同MANDY又系度傳紙仔囉`
呵呵`
我地又系度講埋D無謂野`
旦系我地寫寫下老師無啦啦走埋黎囉`
搞到我地無得傳`
上完左之後`
就系LUNCH`
食完LUNCH之後`
我地去左做SCJ GE ASSINGMENT BK`
我地見到吳老師`
佢放左D頭髮落黎囉`
佢放左頭髮好睇好多囉`
之後`
就要上LAP囉`
上到去之後`
超熱`
我去打開哂D窗`
仲諗住攞本VOCAB撥涼`
點知......
本VOCAB吾知去左邊`
之後`
上堂果陣`
MS NG要我地系度比賽`
我地明明有舉手`
旦系吾夠快`
佢話我地吾答囉`
超無奈`
到落堂果陣`
終於比我搵番本VOCAB啦`
哈哈`
到我地番班房果陣`
D姐姐仲系度影緊相囉`
之後`]
上數學堂`
超無聊`
上E&RE`
我地系度睇野`
就咁就過左一堂LU`
之後就放學啦`
yO=]`
到5點9果陣`
我就去學琴`
學到6點9`
差吾多7點我就番到屋企啦`
我換左衫之後`
就食飯`
食完我就要洗碗`
今日有好多碗洗囉`
不過好快就洗完`
之後`
我等左一陣先無人玩電腦`
咁樣我先可以打BLOG`
嘿嘿`
|