| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 7 日 星期六  |
同蔡心去左唱K  |
分類: 未分類 |
今日同蔡心出左荃灣`
朝早`
我7點半起身做功課`
我一邊做一邊睇戀空未睇完果D`
做到10點幾`
我去整野食`
到11點半`
我去洗頭`
到1點`
我就去搵蔡心`
之後`
我地就去搭車`
去到之後`
我地去左影貼紙相先`
到2點幾`
我地去加洲紅`
要等到4點囉`
我地就周圍行`
之後`
我地走左去三聯`
我地系度睇果D書`
我見到果本`
蘋果的中文是什麼?
我發現`
D內容是同簡介無乜關係嫁`

我地又系度睇果D文具`
我地見到D記念冊超平囉`
之後又見到D拼圖`
勁想買`
旦系我地決定唱完先去買`
到差吾多4點`
我地就行番過去`
到4點6分果陣`
我地就去唱啦`
我地系講野同埋笑多過唱歌囉`
我地仲要系度尖叫`
哈哈` 
到6點3我地就走LU`
無唱盡`
之後`
我地即刻去搭車`
吾記得左去三聯囉`

咁就唯有……
下次下次`下次大概可以`
哈哈`
今日超開心`
又可以去影貼紙`
又可以去唱K`
哈哈`
下個禮拜又有得去啦`
下次同MANDY佢地去`
情人節丫MA`
無情人咪搵FD囉`
哈哈`
同埋我地之後果日要攞成績表`
輕鬆下啦`
用最輕鬆GE心情去攞成績表`
YEAH~
|
« | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | ... | 389 | »
|