| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 13 日 星期二  |
=^="  |
分類: 未分類 |
今日超悶囉`
好彩今日遲起身咋`
如果吾系`
都吾知點`
本身諗住8點起身GE`
旦系`
我起身之後`
熄左個鬧鍾再訓過`
哈哈`
我都預左自己起吾到身嫁啦`
因為平時我果日無乜特別野做`
就算我教左鬧鍾`
我都吾會起身`
旦系`
我竟然訓到11點囉`
哈哈`
起身之後`
我就去擦牙洗面`
然後第一時間開電腦` 嘿嘿`
禁著左之後`
我先執床`
到差吾多11點9果陣`
我就去煮野食`
之後繼續玩電腦`
玩到3點幾`
一個電話打黎講左一個好恐怖GE消息`
就系```我仲未做CVED`
我做完之後`
就SEND比Kitty Mo`
好彩我做得快`
嘿嘿=]`
之後
6點幾果陣`
何小姐打黎同我講話聽日鋼琴學7點半`
呵呵`
就系咁成日系屋企玩電腦啦`
因為PTH同CVED聆聽無得溫`
所以吾洗溫書`
嘿嘿`
|
« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 389 | »
|