今日`
超開心`
番到學校之後`
我地要上HALL`
上去之後`
我地玩左一個遊戲`
輸左要罰`
就系罰攞果D遊戲卷`
我超O咀`
之後`
我地有D頒獎`
Lillion(吾識串牙,是旦啦)攞左勁多獎`
開頭佢出果陣`
得我果班系度拍手`
之後`
佢攞ge獎愈來愈多`
連d高form姐姐都幫佢拍`
D人個仲要個個都"嘩"
我果班D人就系話"佢好閃牙"
因為佢攞得太多金牌啦`
佢真系好勁囉`
讀書又得`
體育又超勁`
唱歌又好聽`
真系好佩服佢`
頒完之後`
麗花之夜GE麗花皇后同最受歡迎獎GE得主再表演多一次比我地睇`
超好睇牙`
14 味仲要加多首聖誕節GE歌系最尾`
其實我覺得佢地攞最受歡迎獎系因為有2個TB系度`
之後
我地就番課室玩`
一開始都吾知發生咩事`
淨系知到我地系播聖誕節果D歌`
所以我地系度跳舞`
之後`
我地系度玩遊戲`
我-玩CLOSE THE DOOR PLZ同吾系牙MA咁鬼易`
超搞笑`
我地話輸左要去其他班報佳音`
旦系我地輸吾輸都有去囉`
其實我地所謂報佳音就系一路行一路唱歌`
經過人地班房就叫MERRY CHRISTMAS`
哈哈`
超好玩囉`
我地系度洗樓`
超搞笑`
D人好似比我地嚇親囉`
去到4B班房入面果條友仲要落薕囉`
雖然好KAI旦系好好玩`
真系超好`
第一年就玩得咁開心`
之後`
到1點半果陣`
我番去學結他`
又超搞笑囉`
我地系度玩`
我地又玩吾系牙MA咁鬼易`
玩到3點3我走先`
佢地吾走住`
到4點9我就去搵樂怡姐`
我見到佢同蔡心佢地一齊行過黎`
跟住我地就一齊去小學果度啦`
我地玩得勁開心`
到走果陣`
我同蔡心諗住去公園玩`
跟住我地見到個女人
佢問我地安柱點去`
我地講得吾清楚所以就帶佢去`
咁又做左一件好事啦`
哈哈`
之後`
樂怡姐打比我`
原來......
我吾記得找番D錢比佢牙`
最無奈GE系`
佢牙媽叫我入番15蚊入落佢個銀行戶口度`
超O咀`
之後我同蔡心系公園坐左一陣`
就番屋企LU`
今日真系好開心牙`
好想時光倒流牙`
|