今日好慘囉`
今日系music ge 考試`
要背果首歌`
我同Isabella一組`
我地打拍子果part okay`
旦系`
背歌就...
我地系考之前都識背`
旦系考果陣`
個腦無啦啦一片空白`
>333333<
嚇死我地啦`
真系慘都嘔囉`
------------------------------------------------
上P.E課果陣`
又系考試`
今次考排球GE下手開波`
10分滿分`
我攞8分=]`
yO=]`
超開心囉`