今日超攰牙`
朝早番到去`
我就系度背果首歌`
帶住副眼鏡睇`
跟住個個都用奇異ge眼光望住我`
之後仲要笑埋出黎`
~妖~
好lor牙`
----------------------------------------------------
上英文堂果陣`
有3個交流生黎左我果班度同我地傾計`
二女一男`
一個系我地學校ge`
佢系意大利ge交流生`
一個好似系讀聖保羅書院`
佢系德國嫁`
仲有一個系李兆基ge`
佢都系意大利嫁`
佢地d反應超搞笑`
佢地仲教左我地班幾句德文同意大利文`
佢地教左我地"我愛你"ge德文同意大利文`
仲有`
"你好令女"ge意大利文`
"Jch liebe Dich"--------德文ge我愛你`
"Ti amo"-------------意大利文ge我愛你`
"Tu sei bella"------------意大利文ge你好令女`
"Tu sei bello"------------意大利文ge你好令仔`
呵呵`
我地玩得超開心`
-----------------------------------------------
lunch之後`
我地要去hall聽d人唱歌`
真系唱得.................好難聽牙`
我地班果組唱果陣`
我地系度整人浪`
我超無奈囉`
-----------------------------------------------
上MATH果陣`
無啦啦隔離學校D人系度唱歌`
唱得超難聽囉`
又大聲`
我地"珊"哂D窗`
仲聽到佢地唱`
旦系起馬細聲左`
旦系`
超焗囉`
焗到就黎死啦`
-------------------------------------------------
上完數學堂之後`
有D小學GE人經過我地班房`
(今日系openday)
我地系度同佢地SAY HI`
MS SIT入左黎`
同我地講"你地吾好驚親人牙"
跟住我Krystle講`
"可能佢地個心入面覺得我地系痴線GE"
旦系我地跟本就系囉`
--------------------------------------------------------
~妖~
聽日openday`
我要番去`
真系煩`
食屎`
吾想去囉`
去到吾系問題`
最大e問題系`
我地彈2首超低能ge歌囉`
|